Klik voor meer producten.
Er zijn geen producten gevonden.
Klik voor meer producten.
Er zijn geen producten gevonden.

Veelgestelde vragen

Garantie en reserveonderdelen
Hoe activeer ik mijn garantie?

Activering van de producten van Care Fitness gebeurt via het garantieformulier. Om uw formulier in te vullen, heeft u uw aankoopfactuur en het serienummer van het product (op het apparaat) nodig.

Mijn toestel is kapot, wat is de procedure?

Ten eerste kunt u contact met ons opnemen via e-mail: sav@carefitness.com. Om de afhandeling van uw verzoek te vergemakkelijken, gelieve in uw e-mail te specificeren:

- Naam

- Voornaam

- Telefoonnummer

- Adres

- Beschrijving van het probleem

- Aankoopfactuur (idealiter in pdf-formaat)

Een adviseur neemt zo snel mogelijk contact met u op om uw service na verkoop te voltooien.

Installatie en configuratie
Hoe configureer ik mijn teller?

Onze toestellen worden geleverd met een gebruiksaanwijzing. Hierin worden de stappen beschreven die u moet volgen om uw meter in te stellen en te gebruiken. Daarnaast bieden wij bij bepaalde producten uitlegvideo's aan, die u op de productbladen kunt bekijken.

Hoe sluit ik de voedingskabel aan op mijn apparaat?

De aansluiting van de transformator vindt over het algemeen plaats aan de achterzijde van het apparaat, zoals weergegeven in het montageschema.

Gebruik en onderhoud
Hoe gebruik je de borstriem?

Bevochtig eerst de gegroefde delen van de riem die in contact komen met uw huid met water. Centreer dan de riem en plaats hem ter hoogte van het hart, net onder uw borstspieren of borstkas.  

De functie wordt geactiveerd zodra de riem op uw borst wordt geplaatst. Het stopt zodra de riem geen contact meer met je heeft.

Tel: +33 1 48 43 67 20

Instellingen

Klik voor meer producten.
Er zijn geen producten gevonden.

Maak een gratis account aan om verlanglijsten te gebruiken.

Mijn account